Gość
Przenieśmy się w czasy, gdzie po ziemi stąpają różne fantastyczne zwierzęta; jednorożce, gryfy, pegazy, hipogryfy i feniksy. Istnieją także niezwykli ludzie - magowie. W całym Królestwie Deltory jest tylko pięćdziesiąt takich ludzi. Tworzą oni GWM - Grupę Wielkich Magów. Od zawsze zajmowali się zarówno wybijaniem, jak i oswajaniem mitycznych zwierząt, jednak tego drugiego jeszcze nigdy nie udało im się dokonać. Niedawno stworzenia te zabiły pięciu Magów, którzy byli Wielkimi Mistrzami w GWM. Zajmowali oni poszczególne pięć z pięćdziesięciu lenn Królestwa Deltory. Jedno na każdego. Niestety, po śmierci Mistrzów pomniejszyły się szeregi niezwykłych ludzi. Król postanowił jakoś ,,załatać" tą ,,dziurę" i znalazł nowych ochotników na te stanowiska. Jakże informacja, iż nowymi Magami mają zostać kobiety, wywołała szok na twarzach pozostałych członków Grupy. Władca wybrał także pięciu Magów, którzy mają zacząć uczyć dziewczyny wszystkich umiejętności, a w tym: strzelania z łuku, władania nad żywiołami, wspinania się po drzewach, maskowania się w różnych miejscach, przetrwania, ale najważniejsze jest to, iż mają przygotować je na walkę ze stworzeniami. Czy między Starszym Magiem a początkującą dziewczyną powstanie uczucie?Czy uda im się zabić bądź oswoić poszczególne zwierzęta?
To już zależy od was...
Wcielamy się w pięć dziewczyn bądź pięciu chłopaków Magów. One, za sprawą Króla, dołączają do GWM (powtórzę - Grupa Wielkich Magów), jednak potrzebują kogoś, kto by je nauczył wszystkiego związanego z Magią. W tym właśnie z lekką niechęcią, pomagają im Starsi Magowie. Oni mają zadanie je wytrenować i przygotować do zabicia bądź oswojenia jednego ze stworów. Co się stanie jednak, jak między uczennicami a ich nauczycielami zaiskrzy miłość? Czy to im przeszkodzi w treningach?
I. Nie przeklinamy!
II. Staramy się pisać jak najczęściej
III. Zapisujesz się? Piszesz do końca
IV. KP w ciągu 36h.
V. Realizm, ludzie, Realizm! Upadłeś? Boli!
VI. Nie tworzymy postaci idealnych - w końcu zawsze ktoś ma wady
VII. Orientacja, wybaczcie, ale tylko HETERO
VIII. Dobrze się bawimy!
JENDOROŻCE
Spoiler:
Jednorożce, jak sama nazwa mówi, są to konie z jednym rogiem. Można je spotkać nad Wodospadem Łez w lennie Halsmahloon. Władają żywiołem wody i ognia, lecz mimo wszystko są bardzo płochliwe. Mogą też zaatakować z nienacka. Można je oswoić za pomocą mieszanki różnych ziół. To je uspokaja i czując woń zmieszanych roślin, pozwalają się do siebie zbliżyć, a w nielicznych przypadkach - pogłaskać czy nawet oswoić
HIPOGRYFY
Spoiler:
Chyba każdy zna, nie? Pół-orły, pół-konie. Żyją w Czerwonych Górach w lennie Redmont. Władają zarówno powietrzem, jak i błyskawicami. Są dosyć agresywne. Ich słabym punktem są tylne kopyta, skrzydła i szyja. Najlepiej walczyć z nimi Mieczem. Jeżeli chcecie je oswoić, można tego dokonać za pomocą... mięsa królika. Tak, zwykłego króliczego mięsa, ale trzeba być wtedy ostrożnym. Mogą się wtedy albo rzucić, albo spokojnie podejść. Jeżeli spojrzy ci w oczy oznacza to, że cię zaakceptował i ci ufa
FENIKSY
Spoiler:
Też chyba każdy zna. Ognisty Ptak, ale uwaga - tutaj on nie powstaje z popiołu. W dzień jest on zwykłym, szarym, o wiele przerośniętym ptakiem, a w nocy zamienia się w ,,kulę ognia". Można spotkać go latającego nad Lasem Pokoju w lennie Iwanai. Włada ogniem i tylko nim, ale za to jest bardzo szybki. Jego słabym punktem jest celne trafienie włócznią w brzuch. Kusi go zapach świeżych owoców cytrusowych.
PEGAZY
Spoiler:
Czarny koń ze skrzydłami. Spotykany Mroźnych Skalinach (Górach) wiecznie skutych lodem w lennie Macindaw. Każdy Pegaz włada żywiołem lodu i powietrza. Boją się ognia. Wtedy mogą wzbić się w powietrze. Najlepiej związać ich tylne kopyta (oczywiście, jeżeli chcesz je zabić), ale ostrzegam - jeżeli dotkniesz, możesz zamarznąć. Zwabić je można soczystą trawą, która jest bardzo rzadko spotykana w Mroźnych Górach.
GRYFY
Spoiler:
Gryfy - pół-orły, pół-lwy/tygrysy/pantery. Spotykane na Pustyni Arydzkiej, któa znajduje się w lennie Orihma. Władają piaskiem, ogniem i powietrzem, tak więc są one najniebezpieczniejsze. Można jest zabić przecinając ich tętnice, natomiast całkowicie zmieniają swoje nastawienie, gdy ujrzą, bądź poczują... słodycze. Wtedy są nie do poznania, ale trzeba się do niech zbliżyć na bliską odległość, więc mogą różnie zareagować
Lenno...(inaczej ziemie) - na co polują/co chcą oswoić - dziewczyna - chłopak
Lenno Halsmahloon-Jednorożce - @... - @...
Lenno Redmont-Hipogryfy - @... - @...
Lenno Iwanai-Feniksy - @Shadia - @...
Lenno Macindaw-Pegazy - @Enna - @...
Lenno Orihma-Gryfy - @Hell - @...
Ew. Możemy zacząć bez jednej pary
Godność
(imię, nazwisko, wiek [chłopcy 21-26, dziewczyny 19-24], data urodzenia)
Lenno
(Halsmahloon, Remont, Iwanai, Macindaw, Orihma)
Płeć i Orientacja
(hetero, a te drugie... to chyba wiadomo)
Charakter
(tu proszę się rozpisać... nie za dużo, nie za mało)
Umiejętności
(w czym się specjalizuje [strzelanie z łuku, wspinaczka itp], jakim żywiołem włada [maks. 2 żywioły na osobę])
Lubi / Nie lubi
(co pociąga... no sami wiecie)
Wygląd
(zdjęcia tylko Anime i Manga! Jak ci się chce, to możesz krótki opis)
Ps. Chyba każdy zna i posługuje się bbcodem, nie? Można dodać jakieś punkty od siebie, oczywiście nie obowiązkowo
Ostatnio edytowany przez Hell (23-05-2013 22:09:52)
Imię: Vinyamoiel
Drugie imię: Elandiel
Przydomek: Vinel
Nazwisko: Lothlorien
Wiek: 19
Data urodzenia: 19 czerwca
Znak zodiaku: Bliźnięta
Płeć: Kobieta
Orientacja: Heteroseksualna
Lenno: Iwanai
Poluje na: Feniksy
charakter
wygląd
Dod. inf.
Ostatnio edytowany przez Shadia (19-05-2013 19:37:58)
Bored.
Offline
Chętnie dołączę *^*
Poproszę dziewczynę z Lenna Macindaw
Adain Flys, 20 lat
Macindaw
Kobieta, hetero
Adain jest dziewczyną, która uwielbia przygody i wyzwania. Za młodu na ciele miała wiele ozdób zwiących się siniakami i różnymi innymi ranami.
Kiedy pojawi się w nowym miejscu pierwszą czynnością, którą musi zrobić to obeznanie terenu, jeśli tego nie zrobi, to cały czas towarzyszyć jej będzie dziwne uczucie i brak skupienia
Od dziecka zaczęła się szkolić w łucznictwie. Jej ćwiczenia są zawsze ciężkie i przy nich nigdy nie używała mocy swojego żywiołu - wiatru. Włada także wodą, ale to w małym i nieznacznym stopniu.
+ świst strzały
+ obserwować
+ śmiać się i żartować
+ taniec w deszczu
- przemądrzałych panów
- osób, dla których kobieta jest tylko po to, aby zajmować się domem i jej "Panem"
- stoickiej postawy
Ostatnio edytowany przez Enna (26-05-2013 19:55:32)
Offline